DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 23 marca 2016

Wielkanocna dekoracja - wianuszek.

Wianki to taki rodzaj dekoracji, który nigdy nie wyjdzie z mody. To tradycyjny element dekoracji, który zyskał już wiele odsłon i zawsze potrafi zaskakiwać. Ja też postanowiłam zrobić swój wianuszek. Wykorzystałam do tego wianek z suchych gałązek z tamtego roku, do którego przywiązałam tiulowe pomponiki w różnych kolorach do tego dołożyłam znane Wam już jajeczka z dekoracji LAST MINUTE - z poprzedniego posta. Efekt naprawdę jest powalający i zaskakujący. Taki wianuszek po ściągnięciu jajeczek, może być rewelacyjnym elementem dekoracyjnym np. do pokoju dziewczynki. Zawsze staram się robić takie dekoracje, które będą miały, swoje praktyczne zastosowanie nie tylko na jedną okazję. Musiała bym mieć mnóstwo miejsca i szaf, żeby to wszystko pomieścić, a tak można wykorzystać stare elementy i zrobić z nich coś zupełnie nowego. Oczywiście takie pomponiki, można zrobić na innej bazie np. drucianym kole, które można zrobić z cienkiego wieszaka, łatwego do formowana. Możliwości jest naprawdę wiele. Z takim wianuszkiem Święta na pewno będą słoneczne i wiosenne. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz