DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 11 marca 2016

Z kolorowym serduszkiem.

Kolorowo, wesoło i radośnie, czyli wiosenna inspiracja przed Wami. Ja już nie mogę doczekać się wiosny, pewnie większość z Was też. Jesteśmy już w marcowych klimatach, więc lada moment zmiana czasu na letni, a wtedy już hulaj dusza, wiosna na 100%.  Dziś mam naprawdę  lepszy dzień na tworzenie i mam nadzieję, że tak pozostanie i że Wy również dziś odczuwacie lepszą aurę. 
Na poprawę humoru i dodania Wam trochę pozytywnej energii, kolorowy króliczek poduszka, do przytulania, głaskania i spania. Długie uszy do tarmoszenia i związywania, w sam raz dla malucha i dużego i małego. Moje dzieci kłóciły się, kto będzie z nim spał i do kogo będzie przydzielony. Myślałam, że nie dotrwa do następnego dnia, bo jedno targało za jedno ucho, a drugie za drugie ucho. Ale jak widać, królik przetrwał siostrzano- braterską kłótnie by pokazać się Wam w całej okazałości. 
Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnej wibracji. 











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz