DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 28 kwietnia 2016

Kartki okolicznościowe - Komunia Święta

Cały czas żyję klimatem Komunii Świętej, ostatnie próby, przygotowania i jeszcze dużo pracy przed nami. Ostatnie dni przed Komunią to będzie iście maratoński bieg. Niby wszystko przygotowane, ale jeszcze nic nie jest przygotowane. Już od myślenia o tym wszystkim i o tym co jeszcze trzeba dopilnować boli mnie głowa i ciągle mi się wydaje, że o czymś zapomniałam. No tak wczoraj miałam odebrać strój komunijny z pralni i zapomniałam. Dobrze, że w porę się zorientowałam, bo pewnie bym tak do soboty sobie przypominała. A tymczasem mam dla Was karteczki w klimacie Komunii i nie tylko, bo druga kartka powstała spontanicznie i w sumie może być na różne okazje w tym także na Komunię Świętą. Dziś słońce, więc nie zapomnijcie o spacerze. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz