DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

środa, 13 kwietnia 2016

Lampiony ogrodowe i balkonowe.

Temat lampionów i lampek już przedstawiałam Wam na blogu i to całkiem nie dawno. Zawsze kiedy przychodzą cieplejsze dni od razu myślę już o balkonowo - ogrodowym biwakowaniu, przy świetle lampionów w ciepłe wieczory. Dlatego pomyślałam, że Wy może też macie takie przemyślenia albo ochotę na pooglądanie takich inspiracji. I dziś właśnie mam dla Was kilka takich ujęć. Od razu mam ochotę na mnóstwo pozytywnego myślenia. Mam nadzieję, że będę mogła w końcu wyjść na balkon w ciepły wieczór posiedzieć w miłej atmosferze i rozkoszować się chwilą ciszy. Takie słoneczne piękne dni są zawsze dobrym bodźcem do tego żeby pomyśleć o swoim balkonie lub ogrodzie. To wspaniałe miejsce na to żeby uciszyć swoje myśli i swoje emocje, znaleźć trochę wolności i spokoju.
Niech ta słoneczna aura trwa jak najdłużej. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.













Źródła inspiracji zaczerpnięte ze stron  : babyblog.rumyhome.ple-ogrody.plimged.plmyhomeeasier.plmilionkobiet.plwnetrz-ze-smakiem.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz