DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 22 kwietnia 2016

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej.

Czas Komunii jest już za pasem. Mój syn już za tydzień pierwszy raz przystąpi do spowiedzi i Komunii Świętej. 
Ostatnio zajęta przygotowaniami i załatwianiem spraw, zaniedbałam Was i regularne wpisywanie postów. Oprócz spraw związanych z naszą Komunią, starałam się znaleźć czas, żeby zrobić też inne rzeczy, które chciałam Wam pokazać na blogu. Dziś akurat coś w klimacie Komunii Świętej. Pamiątka dla mojego bratanka z jego imieniem. Co prawda  Komunia wypada dopiero za dwa tygodnie, ale już wcześniej postanowiłam przygotować to co niezbędne, tym bardziej, że jeszcze po drodze mamy chrzest na, który również przygotowuje kilka niespodzianek. Mam nadzieję, że niebawem będę mogła Wam je pokazać. Dziś piękny słoneczny dzień u mnie. Jeśli u Was też. to koniecznie idźcie na spacer, bo weekend już podobno nie będzie taki ciekawy. Mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS. 










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz