DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

piątek, 1 kwietnia 2016

Zaproszenia na I Komunię Świętą.

Komunia Święta to u mnie teraz temat numer 1. Mój syn w tym roku przystępuje do I Komunii Świętej. Pewnie większość z Was wie z czym wiąże się każda uroczystość, więc pominę ten wątek. Tak czy inaczej przygotowania pełną parą, jeszcze trochę szczegółów pozostaje. Czas pędzi a ja ciągle myślę, że mam mnóstwo czasu. Nie inaczej było z zaproszeniami, które postanowiłam zrobić sama. Zaplanowałam wszystko stosunkowo dawno i ciągle odkładałam ich zrobienie na później, bo przecież mam czas. Otóż czasu to ja już mam nie wiele, więc zacisnęłam poślady i do roboty. I oto są. Ja ciągle robię coś spontanicznie i mimo, moich planów i tak wyszło inaczej niż miało wyjść, ale może to i lepiej. Zaproszenia różnią się od siebie układem kwiatów, musiało być inaczej a nie wszystko tak samo...... no nie byłabym sobą. Poza tym co to za przyjemność robić wszystko tak samo ;P. No cóż nawet przy takiej pracy muszę sobie coś urozmaicić. Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.


























Brak komentarzy :

Prześlij komentarz