DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 30 kwietnia 2016

Pamiątek czas - Komunia Święta.

W przerwie mojego dzisiejszego maratonu, znalazłam chwilkę, żeby opublikować dla Was post. Kolejna pamiątka na Komunię Świętą właśnie została ukończona. Tym razem została zrobiona dla mojego syna. Ale nie ja będę mogła ją podarować, tylko dziadkowie. 
Przygotowania w pełni, a główny bohater zbliżającej się uroczystości zaniemógł. Teraz gorączkowo walczymy, żeby wyjść na prostą na niedzielne wydarzenie. Tymczasem zapraszam do obejrzenia kilku ujęć pamiątki Pierwszej Komunii Świętej. Mam nadzieję, że dzień mija Wam dobrze. Ja walczę dalej, żeby wszystko dopiąć na ostatni guzik i trzymać rękę na pulsie we wszystkich możliwych sprawach. Już odczuwam zmęczenie materiału mając mniej więcej wszystko poukładane. Dochodzę do wniosku, że chyba nie ma się co spinać i potraktować wszystko spontanicznie. Grunt to nie tracić pozytywnego myślenia, przecież ono może wszystko odmienić.  Miłego dnia dla Was i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji :) Buziole.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz