DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 2 kwietnia 2016

Zestaw z rowerami.

Wiosna już przyszła i można  trochę lżej się ubierać, ale póki co jeszcze trzeba być w tej kwestii ostrożnym, bo łatwo złapać katar i kaszel. Ja należę do tych ostrożniejszych osób i nie lubię za bardzo się wyletniać bo wiem, że później muszę płacić za to zdrowiem. Gdy przychodzą cieplejsze dni, zaczyna się alarmowe szukanie letnich czapek, chusteczek itp. Jak zawsze problem jest z chustkami pod szyje, które są wręcz konieczne przy pierwszych cieplejszych dniach. Nie wyobrażam sobie bez nich życia. Dlatego postanowiłam sprawić jedną, mojemu synowi, bo jak zwykle większość jego chustek jest już lekko mówiąc nie wyjściowa. Do chustki zrobiłam czapkę z wyciętym motywem, który jest na chustce, dzięki temu powstał taki niewymuszony komplet. Mam nadzieję, że będzie nosił się dobrze. Pierwsze przymiarki zostały przyjęte pozytywnie, więc jest nadzieja, że syn będzie nosił wszystko z radością. Na to liczę. Pozdrawiam WAS i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji.








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz