DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 17 września 2018

"M"

Rzadko tu ostatnio zaglądam - a no tak czasem jest, że inne sprawy zaprzątają nam głowę. Myślimy, że wszystko zrobimy jednocześnie, ale pewnych reczy nie możemy przewidzieć. Ten tydzień był dla mnie bardzo intensywny i absorbujący. Doświadczyłam na własnej skórze ile wart jest czas i jak każda minuta jest na wagę złota. Moje nogi, najlepiej wiedzą ile wysiłku mnie to kosztowało. Oczywiście to dobre zmiany, które budują moją przyszłość, a którą chcę pogodzić z moimi inspiracjami. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym  z tego zrezygnować, porządne wyżycie artystyczne, jest mi potrzebne jak rybie woda , a bez tego na dłuższą metę nie umiem wytrzymać. 
Dziś nadrabiam ten czas i mam dla Was szyjątko, które powstało tydzień temu. Literka "M" dla Michała, która została uszyta, na jego urodziny. Kolorystyka w tym wypadku jest Wam dobrze znana, postanowiłam zastosować bezpieczny pakiet barw, bo wiem, że on zawsze sprawdzi się w każdym pomieszczeniu, tym bardziej, że konkretnych wytycznych nie dostałam. Zawsze w takich sytuacjach kieruje się walorami praktycznymi i tego staram się trzymać. 
Mam nadzieję, że moje pomysły Was inspirują, że macie czasem ochotę zmajstrować coś kosmicznie artystycznego. Nawet jeśli coś Wam się, nie uda, nie myślcie o tym, istotne jest to, że Wy czujecie się dobrze z tym co tworzycie. Jeżeli pozytywne emocje płynące z Waszych inspiracji i twórczości są prawdziwe, to już osiągnęliście sukces. 

Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia oraz mnóstwa pozytywnych wibracji. 














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz