DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

wtorek, 4 października 2016

Ciumkatka 2

Ostatnie dni były piękne i słoneczne, ja razem z nimi, choć przyszły chwilę bezlitosnego zmęczenia i braku motywacji. Ostatnio też udało mi się uszyć kolejną ciumkatkę, dlatego dzisiejszy 
   post będzie w tej tematyce.  Wydanie nieco zmienione, ale w takie samej kolorystyce. Metki w zwierzątka, kwiatki i matrioszki, są kolorowymi akcentami.  Dodatkowe wykończenia to sówka i boczne łapki, które znowu nadają  jej bardziej charakteru przytulanki. Dziś szaro ponuro i w mojej głowie brak słonecznej aury.
Tak naprawdę, to nie mam dziś dnia do pisania i jakoś tak mi się nic dziś nie skleja. Choć pogoda za oknem zdecydowanie nie poprawia humoru to jednak starajcie się dziś powiedzieć komuś coś miłego. Chcę widzieć dużo uśmiechów. Dlatego już kończę i jak zawsze życzę Wam mnóstwo pozytywnych wibracji. 











2 komentarze :