DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 20 października 2016

Usiądź na chmurze.

Chmury zawsze są fascynującym zjawiskiem. Potrafią przyjmować przeróżne kształty. Niosą deszcz, albo zwiastują dobrą pogodę. Ja zawsze wracam pamięcią do mojego dzieciństwa, kiedy uwielbiałam leżeć na trawie i przyglądałam się chmurom, które szybko się zmieniały - lubiłam je nazywać. W związku z tą chmurkową aurą mam dziś  dla Was chmurkę, pozytywnie uśmiechniętą, która z pewnością niesie tylko dobry nastrój i dobre samopoczucie. Chmurka z różowymi policzkami to nie tylko podusia, ale świetny element dekoracyjny pokoju dziecka. Myślę, że podusie chmurki, choć są bardzo popularnym dodatkiem do wnętrz dziecięcych, to jednak są niezwykle wdzięczne i zawsze dodają uroku wszystkim wnętrzom.












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz