DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 22 października 2016

Little inspiration

Dopadła mnie jesienne chandra i zupełnie nie mam nastroju. Trudno się dziwić jak za oknem aura, która nasuwa nam na myśl tylko ciepły koc i gorącą herbatę, ale trzeba ją jakoś przetrwać. Sposobów na jesienną melancholię jest wiele, każdy ma swoje lepsze lub gorsze działanie. Ja często sięgam po aparat i robię różne zdjęcia. Co prawda w przydomowym zaciszu i przy gorszym świetle zadanie jest utrudnione. Ja nie jestem w tej kwestii ekspertem, choć ciągle praktykuję. Dla mnie liczy się ten moment i to ujęcie i to co się za tym kryje. Niektóre zdjęcia pomimo, że nie są doskonałe, przemawiają do mnie z dwojoną siłą, więc chyba kryją się za nim jakieś większe emocje i uczucia. 
Dziś taka mała inspiracja jako osłoda na chandrę jesienną, z którą pewnie większość z nas walczy w tej porze roku. Uśmiechajmy się jak najwięcej i nie poddawajmy się, piszę to ja, która sama ma z tym problem. Muszę to sobie nieskończenie powtarzać jak mantrę, może w końcu do mnie dotrze. Póki co życzę Wam jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz