DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

sobota, 8 października 2016

Ramki na zdjęcia niekoniecznie na zdjęcia - DIY dla każdego.

Gdy znudzi Wam się ramka na zdjęcia lub nie macie na tyle ciekawych zdjęć, żeby je tam włożyć, możecie wykorzystać ją w innym celu. Moja ramka, leżała w kącie już jakiś czas, zdjęcia które w niej były straciły swój urok od światła i wyblakły. Nie wiedziałam co z nią zrobić a póki co nie znalazłam odpowiednich zdjęć, które by do niej pasowały. Dlatego wzięłam nożyczki i wycięłam kilka prostokątów z różnych materiałów, tak żeby pasowały do siebie kolorystycznie. Wyszło trochę patchworkowo, ale utworzyło to ciekawy efekt i całkiem miłą ozdobę na ścianę. Myślę, że jeszcze lepszy efekt dały by materiały w kolorystyce czarno-białej. Dodatki w tych kolorach są niezwykle wymowne i autentyczne, poza tym pasują świetnie niemal do każdego wnętrza. 
 Można też użyć czarnego markera do materiałów i zamalować kilka rombów, serc lub kółek i dodać mocnego akcentu. Prezentowałam Wam już malowaną poszewkę, dlatego zrezygnowałam z tego pomysłu. Szybkie Diy dla każdego, dlatego musicie spróbować. 
Pozdrawiam i jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji. 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz