DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

czwartek, 6 października 2016

Zestaw serduszkowy.......

No cóż, ostatnie dni przyprawiły chyba niektórych o złe samopoczucie, dziś zdecydowanie lepsza aura, ale na krótki rękaw raczej musimy poczekać do wiosny.....  Warto zaopatrzyć się w ciepłe kominki i czapeczki. Ja postanowiłam wyposażyć w taki zestaw moją córkę, która bardzo lubi różowe dodatki i w ogóle wszystko co różowe. Zresztą chyba większość dziewczynek lubuje się w takich kolorach. Dominującym akcentem kolorystycznym jest oczywiście róż, ale żeby nie było tak bardzo cukierkowo,  przełamałam go popielatym polarkiem minky, dzięki temu kominek jest cieplejszy i można nosić go na dwa sposoby. Liczę cicho na to, że jednak ta zła aura da sobie trochę na wstrzymanie i jeszcze zaskoczy nas ciepłą i słoneczną pogodą.
Póki co trzeba się ciepło ubierać, to wersja dla tych, którzy nie mają wyjścia i muszą wyjść z domu, a tym którzy nie mają takiego przymusu, proponuję ciepłą herbatę, kocyk i może jakąś fajną książkę.
Jest jeszcze jedna wersja dla mam - ubierać się ciepło, żeby iść po dzieci do szkoły lub przedszkola, rozebrać się w domu przy gotowaniu rozgrzewającej zupy, lub przy odkurzaniu okruchów na dywanie ;P
Jak zawsze mnóstwo pozytywnych wibracji dla WAS. 











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz