DZIAMA

PRACOWNIA RZECZY NIEZWYKŁYCH

poniedziałek, 24 października 2016

Kolejny piękny dzień - małe inspiracje.

Gdy po kilku dniach pochmurnego nieba i deszczowej aury, wychodzi słońce, czujemy się jakby właśnie znowu weszło w nas życie. Od razu dopisuje nam lepszy humor i mamy więcej energii, żeby wyjść z domu i wystawić swoją twarz na promienie słoneczne. Niedziela była u mnie piękna i wykorzystałam jej piękną aurę, żeby trochę podładować baterię i zyskać lepsze samopoczucie. W promieniach słońca kolory jesieni zyskują zupełnie inny wymiar, wszystko wygląda inaczej, bardziej kolorowo.  Mam nadzieję, że Wy również skorzystaliście z tego dnia. Przy takiej pogodzie wszystko wygląda inaczej i możemy dostrzec piękno tej pory roku. Dlatego dziś mam dla Was kilka małych inspiracji takich spontanicznych. Ostatnio wszystko wychodzi mi spontanicznie.
Mnóstwo pozytywnych wibracji dla Was.











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz